ΤΕΤΑΡΤΗ 28 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ΟΛΟΙ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ !!! ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ Ή ΟΙ ΖΩΕΣ ΜΑΣ ..!!! ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΚΛΑΔΟ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ !!!! ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ--ΣΣΕ--ΣΤΟΠ ΣΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ !!! ΤΩΡΑ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ --!!!ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ-ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ --ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΕΝΙΣΧΥΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΨΗΦΟ ΜΑΣ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΜΑΣ----ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΟΥ- ΟΡΓΑΝΩΣΟΥ ΣΕ ΑΥΤΟ--ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ-ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ ---ΔΥΝΑΜΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΕΜΠΟΡΟΫΠΑΛΛΗΛΩΝ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ---ΤΕΤΑΡΤΗ 28 ΦΛΕΒΑΡΗ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ----ΣΤΟΠ ΣΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ--ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ--ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ---- ΕΙΝΑΙ ΑΓΩΝΑΣ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ --ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ ΑΛΛΗ ΥΠΟΜΟΝΗ -- ΜΑΘΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΜΑΣ !-====-

Πέμπτη 31 Αυγούστου 2017

Π.Α.ΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΑΣΘ

Τα σχέδια της κυβέρνησης για τον ΟΑΣΘ δεν έχουν τίποτα κοινό με τα συμφέροντα των εργαζομένων και των λαϊκών στρωμάτων.

Το νομοσχέδιο της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ για τις αστικές συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη δεν δίνει καμία λύση στο πρόβλημα των συγκοινωνιών. Ίσα ίσα αποτελεί νόμο λαιμητόμο για τα δικαιώματα τόσο των εργαζομένων όσο και του λαού της πόλης για φθηνές, ασφαλείς και ποιοτικές συγκοινωνίες
Ποιος φταίει για τη κατάσταση στον ΟΑΣΘ;
Η σημερινή κατάσταση στον ΟΑΣΘ είναι απόρροια της εφαρμογής των πολιτικών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, του ΔΝΤ και των Ελληνικών Κυβερνήσεων με την οποία  φορτώνουν τα βάρη της καπιταλιστικής οικονομικής κρίσης στους εργαζόμενους και συνολικά στον  λαό, σε αυτούς δηλαδή που δεν φέρουν καμία ευθύνη.            
Η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ συνεχίζοντας το έργο των προηγούμενων κυβερνήσεων υλοποιεί τις αποφάσεις για την πλήρη απελευθέρωση των μεταφορών που θα συντελεστεί μετα την εκκαθάριση τους ως κρατικές. Ήδη τα πρώτα δείγματά γραφής δίνονται με την ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων, των λιμανιών, του ΟΣΕ αλλά και της ΕΛΒΟ. Στόχος είναι και οι αστικές συγκοινωνίες όπως ο ΟΑΣΘ να ακολουθήσουν παρόμοια πορεία με στόχο την αύξηση  της κερδοφορίας αυτών των επιχειρήσεων ζήτημα που προϋποθέτει την παραπέρα μείωσή των μισθών, την μεγαλύτερη εντατικοποίηση της εργασίας, την αύξηση του κόστους του εισιτηρίου.

Ποιοι πληρώνουν το μάρμαρο;
Με την υπαγωγή των εργαζομένων στο ενιαίο Μισθολόγιο οι απώλειες από δώρα, επιδόματα, υπερωρίες, νυχτερινά θα είναι τεράστιες και θα κυμαίνονται από 15% έως και πλέον του 40% για τους παλιότερους εργαζόμενους. Σ’ αυτά προστίθεται και η εντατικοποίηση της εργασίας, η επέκταση των εργολαβικών έναντι των μόνιμων υπαλλήλων, των ελαστικών ωραρίων κρύβοντας μεγάλους κινδύνους για την ασφάλεια και την υγιεινή των εργαζομένων και των επιβατών.
Καμία ευνοϊκή μεταβολή δεν θα δει ο λαός και οι εργαζόμενοι της πόλης σε σχέση με το κόστος, την ασφάλεια και την ποιότητα της μεταφοράς. Θα υπάρξουν αυξήσεις στα εισιτήρια και ειδικότερα με την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Μετακυλίουν τα βάρη από τους πολύ φτωχούς στους λιγότερο φτωχούς. Οι εργαζόμενοι, οι φοιτητές, οι μαθητές, οι συνταξιούχοι, τα λαϊκά στρώματα της πόλης θα κληθούν το επόμενο διάστημα να βάλουν βαθύτερα το χέρι στην τσέπη τους αφού το κόστος μετακίνησης θα αυξηθεί.

Οι παραπάνω εξελίξεις εντάσσονται στο περιβόητο σχέδιο της «δίκαιης ανάπτυξης» της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, που για λογαριασμό των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων μέσω του αστικού κράτους,  χτυπάει συνολικά το λαό αυξάνοντας τη φορολογία, μειώνοντας τις κρατικές δαπάνες για την Υγεία, τα Φάρμακα, την Παιδεία την Πρόνοια και μια σειρά άλλες κοινωνικές παροχές που υπήρχαν από κατακτήσεις και αγώνες βαμμένους με το αίμα των εργατών στη χώρα μας, ενώ από την άλλη απλόχερα δίνουν φοροαπαλλαγές για τους μεγάλους για να υποφέρουν οι μικροί.

Υπάρχει λύση προς όφελος του λαού
Ο στόλος μπορεί να μην ανανεώνεται μόνο απ' έξω με σουηδικά, γερμανικά ή ιταλικά λεωφορεία. Υπάρχει και η τεχνογνωσία και οι υποδομές στη χώρα μας ώστε να γίνουν σύγχρονα οχήματα μαζικής μεταφοράς. Την ΕΛΒΟ την έχουν διαλύσει στην κυριολεξία μέσα από τις αποφάσεις της ΕΕ και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να εισάγουμε οχήματα και ανταλλακτικά.

Η χώρα μας διαθέτει κοιτάσματα χρωμίου - νικελίου και αλουμινίου που αποτελούν την πρώτη ύλη για την κατασκευή των κινητήρων των οχημάτων, αλλά τα εξάγει, ενώ εισάγει έτοιμα οχήματα.
    Υπάρχει ανθρώπινο δυναμικό, εργάτες, τεχνίτες και επιστήμονες που έχουν     γνώσεις, είναι πολύ έμπειροι πλέον και μπορούν να φτιάξουν και λεωφορεία     και τα πάντα. Όλα αυτά ενταγμένα σε έναν ενιαίο κρατικό φορέα Μέσων     Μαζικής Μεταφοράς με σχέδιο κρατικό, επιστημονικό και πανεθνικό, είναι     το πραγματικό συμφέρον και για τους εργαζόμενους του κλάδου και για τα     υπόλοιπα λαϊκά στρώματα για να έχουν ασφαλή, φθηνή ή και δωρεάν     συγκοινωνία.

Δεν μπορούμε να μείνουμε γενικά στο αίτημα  όπως λένε και πολιτικά κόμματα "να γίνει ο ΟΑΣΘ δημόσιος φορέας". Γιατί στις συγκοινωνίες της Αθήνας ο «δημόσιος φορέας» είναι αυτός που μείωσε τους μισθούς. Ο «δημόσιος φορές» είναι αυτός που δεν προσλαμβάνει οδηγούς, δεν προσλαμβάνει τεχνίτες, και που διέλυσε τις αστικές συγκοινωνίες. Για αυτό η πάλη πρέπει στρέφεται ενάντια και σε αυτό το κράτος, που είναι κράτος καπιταλιστικό, είναι κράτος αντιδραστικό γιατί υπηρετεί τα συμφέροντα του μεγάλου κεφαλαίου δηλαδή τους βιομήχανους, τους εφοπλιστές, τους τραπεζίτες, τους μεγάλους επιχειρηματίες.

Αυτό που χρειάζεται τώρα είναι να επιταχυνθούν τα βήματα στην ανασύνταξη του εργατικού κινήματος με σκοπό την απόσπαση των απωλειών που είχαμε στα χρόνια της καπιταλιστικής κρίσης, την οργάνωση των εργαζομένων ενάντια στην πολιτική που ρίχνει τους μισθούς μας στα τάρταρα, αυξάνει τη φτώχεια και την ανεργία για τα κέρδη των λίγων. Μόνο μέσα από αυτήν την πάλη ενάντια στο καπιταλιστικό σύστημα και τα μονοπώλια μπορούν να γίνουν αποφασιστικά βήματα ώστε ο λαός να μπορέσει να δει άσπρη μέρα διεκδικώντας τον πλούτο που παράγει.

Καλούμε σε αγώνα και πάλη για τους μισθούς, τα μεροκάματα, τις εργασιακές σχέσεις, για προσλήψεις σε μόνιμο προσωπικό. Φθηνό εισιτήριο για όλο το λαό και δωρεάν μετακίνηση μαθητών, σπουδαστών, συνταξιοὐχων.

                               Όλοι στο Συλλαλητήριο του ΠΑΜΕ στην Πλατεία Αριστοτέλους,                                                                                    Σάββατο 9 Σεπτέμβρη στις 6:30 μ.μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου